COR YOUNG HEARTS

Met COR Young Hearts, een initiatief van Stichting COR en Young Hearts Ambassadeurs Kim Raijmans en Myrthe Rustemeijer, bieden wij de jongere generatie (tot 35 jaar) de mogelijkheid zich te verbinden aan projecten van Stichting COR.

COR Young Hearts stimuleert kennisoverdracht en brengt jongeren uit verschillende werelddelen met elkaar in contact; van elkaar leren en kennis, enthousiasme en motivatie delen zijn hierbij het uitgangspunt, met als doel: het verschil in het leven
van kinderen maken.

ACTIVITEITEN 2020

COR Young Hearts heeft ervoor gekozen om in 2020 te starten met één van de COR projecten: het weeshuis Tulip Garden in India.

Met voor COR Young Hearts geselecteerde buddy’s worden de kinderen van Tulip Garden ondersteund in hun educatie. De kinderen worden op basis van de studierichting gekoppeld aan een buddy in Nederland met dezelfde studieachtergrond of die werkzaam is in een sector die daarop aansluit. Zo krijgen kinderen de kans via face-time inhoudelijke onderwerpen te bespreken en kunnen ze aan de hand van deze tweewekelijkse gesprekken een vertrouwensband op te bouwen.

CROWDFUNDING ACTIE LAPTOP

Ten behoeve van de onderwijsondersteuning in het buddy-project in Tulip Garden is er momenteel is een dringende vraag naar één of meerdere laptops, zodat de buddies de kinderen beter kunnen helpen.

Helpt u COR Young Hearts mee om een laptop te realiseren voor de onderwijsondersteuning van kinderen in Tulip Garden?

o.v.v. Laptop

MEER WETEN OF AANMELDEN COR YOUNG HEARTS?

Neem voor meer informatie contact op met Kim Raijmans
(tel. 0622410562 of e-mail Raijmans.kim@bcg.com).

Volg ons op instagram @stichtingcoryounghearts.

Adres Postbus 2019, 2240 CA Wassenaar

insta logo.jpg

© 2018 - 2021 STICHTING COR NEDERLAND  |  Disclaimer  |  Privacy  |  BEZOEK OOK COR STIFTUNG DEUTSCHLAND