ABRAHAM-SARAH

MIXED TENNIS TOERNOOI 2017

Zondag 24 september vond het Abraham-Sarah Mixed Tennistoernooi plaats in Wassenaar. Een grote groep enthousiaste tennissers die twee zaken gemeen hebben. Zij houden van tennis en ondersteunen via een potje tennis graag het goede doel, ons doel! Het inschrijfgeld was naar keuze; een schooluniform in India financieren, of een bijdrage aan de crèche in Zuid-Afrika geven, of 1 maand studie-beurs betalen in Sri-Lanka of via Stichting Leergeld een fiets voor een kind in Nederland kopen.

Daarnaast werd er natuurlijk gestreden voor de meest fitte Abraham/Sarah “bokaal” op deze zalige late mooie najaarsdag. Op een speelse manier hebben wij nieuwe COR-vrienden gemaakt en uiteraard hopen wij hen volgend jaar wederom op het Abraham-Sarah Mixed Tennis Toernooi te mogen begroeten en wellicht bij één van onze andere COR-activiteiten. Namens onze stichting en onze projecten veel dank aan alle sportieve deelnemers aan het toernooi en hun bijdrage.

VOLGENDE ONDERWERP

Tell people more about this item. What's it about and what makes it interesting? Give people the info they need to go ahead and take the action you want.

To make this item your own, click here > Add & Manage Items.